چــرا نرم افزار CRM هما؟


از مزایای ماژول CRM، می‌توان از صرفه‌جویی در هزینه و زمان، مدیریت اسناد و اطلاعات، ارائه دقیق برنامه‌های بازاریابی و فروش، ذخیره اطلاعات سازمان و مدیریت ارتباط درون سازمانی، پیگیری و طرح مشکلات مطرح شده توسط مشتریان، برنامه ریزی تماس ها، مدیریت فعالیت ها، یادآوری و هشدار، جلوگیری از جمع آوری اطلاعات تکراری و اشتباه، در قسمت های مختلف سازمان شما نام برد.


Reminder/ یادآوری CRM هما


نرم افزار CRM هما، به یک ماژول یادآوری تماس بسیار دقیق و کاربردی مجهز است. که با تنظیم و یادآوری اتوماتیک ِ زمان مشخص، سیستم قادر است به طور حتم زمان مقرر جهت تماس را از طریق پیامک به کارشناس مربوطه یادآوری کند. 


ارتباطات پیامکی در نرم‌افزار CRM هما


نرم‌افزار CRM هما قابلیت ارسال پیامک را به مخاطبان به‌سادگی و با دقت بالا فراهم نموده است. ارتباطات این سیستم از طریق پیامک بسیار کامل و کاربردی است.

این روش کلیه‌ی طرف‌حساب‌های شما را همواره در کنار شما نگاه می دارد. با انجام تنظیمات ساده، امکان مشاهده، پاسخگویی و حذف پیامک های دریافتی و ارسال مجدد پیام‌های گذشته وجود دارد. همچنین می‌توانید برای گروه خاصی از مشتریان یا کارمندان سازمان خود به صورت دسته جمعی پیامک بفرستید. امکان ارسال پیام در تاریخ و زمان خاص نیز وجود دارد. شما می توانید چندین شماره پیامک را از طریق پنل پیامکی نگین مدیریت کنید. گزارش ارسال پیامکها نیز به صورت خودکار ثبت می‌شود.


eMail استفاده از ایمیل در نرم افزار CRM هما


به‌منظور ارتباط موثرتر با مخاطبان، امکان ذخیره کردن قالب ایمیل آماده در نرم‌افزار وجود دارد.
قالب‌های ایمیل از متن، تصاویر و سایر فایل‌ها نیز پشتیبانی می‌نماید. ارسال از طریق کلیه میل‌سرورها ممکن است.


ارسال پیامک و ایمیل گروهی در نرم افزار CRM هما


در صورتی که تمایل به ارسال اطلاعیه، لیست قیمت و یا پیام‌های فوری، نرم‌افزار سی آر ام هما بسادگی مخاطبان را دسته‌بندی نموده و قادر است به دفعات محتوای موردنظر را ارسال نماید.


تعریف و نقش سرنخ و فرصت در نرم افزار حسابداری هما


ثبت سرنخ فقط بر اساس شماره موبایل - درج نقطه نظر - یادآوری تماس بعدی - تعیین وضعیت و دسته‌بندی - مالکیت سرنخ و انتقال به دیگران - صورت گرفته و امکان ارسال پیام و ایمیل فوری به مخاطبین وجود دارد.


تعریف کانتکت لیست در CRM هما


ثبت پروفایل کامل مخاطبان - شماره موبایل اصلی و فرعی - آدرس و مشخصات کامل - تشخیص صحت کد ملی - تشخیص صحت شناسه ملی اشخاص حقوقی - تشخیص جنسیت - جمع آوری اتوماتیک آدرس ایمیل.


وجه تمایز «سرنخ» از «کانتکت‌لیست» و «طرف‌حساب»


سرنخ‌های ثبتی در سیستم فقط تا زمانی به نام سرنخ شناخته می‌شوند که فقط از آنها شماره تلفن در دست داشته باشیم، پس از تکمیل پروفایل، مشتریان شما به کانتکت‌لیست تبدیل شده و از زمانی که شما تصمیم به فاکتورزدن یا مراوده‌ی مالی برای مشتری مربوطه گرفتید، می‌توانید گزینه طرف‌حساب را فعال نموده و مراودات مالی خود را در سیستم حسابداری هُـما با طرف حساب مربوطه انجام دهید.


shahreNovin software, CRM, CSM, online POS, homa, Negin
  • 1 پروفایل کامل
  • 2 ایمیل هوشمند
  • 3 خوش‌آمدگویی
  • 4 تشخیص صحت کدملی
  • 5 دسته‌بندی کاربردی
مشاهده دموی آنلاین
shahreNovin software, CRM, CSM, online POS, homa, Negin
  • 1 تعریف سریع
  • 2 تعریف گروهی
  • 3 تخصیص خودکار
  • 4 درج نقطه‌نظر
  • 5 تعیین مالکیت
مشاهده دموی آنلاین
shahreNovin software, CRM, CSM, online POS, homa, Negin
  • 1 درج زمان تماس
  • 2 یادآوری در نرم‌افزار
  • 3 یادآوری از طریق پیامک
  • 4 تماس فوری
  • 5 تشخیص اقدام کارشناس
مشاهده دموی آنلاین
shahreNovin software, CRM, CSM, online POS, homa, Negin
  • 1 قالب‌بندی پیام‌ها
  • 2 ارسال تکی
  • 3 ارسال گروهی
  • 4 دریافت پیامک
  • 5 پاسخ اتوماتیک
مشاهده دموی آنلاین
shahreNovin software, CRM, CSM, online POS, homa, Negin
  • 1 قالب‌بندی نامحدود
  • 2 ارسال تکی
  • 3 ارسال گروهی
  • 4 تشخیص خواندن ایمیل
  • 5 پشتیبانی میل‌سرورها
مشاهده دموی آنلاین